Smycze juz sa !!! [OT]

Daniel Dawid Majewski doctorque w o2.pl
Czw, 9 Wrz 2004, 16:00:40 CEST

Dnia 04-09-09 14:18, Sprawca Dariusz Laskowski zrezygnował z prawa do
milczenia i zeznał:
> Za to jak ognia unikam projekcji.
Jak do tej pory przywołałeś na swoje poparcie Imić Kloczka i
niedżwiedzia, aby pomogli tobie w uzasadnieniu oceniania i uogólniania
innych...
Consensus mojego postu polegał na tym, że obie sytuacje nie sa
porównywalne i ciężko gdybac, jak było naprawdę. Niech ludzie sami
siebie oceniają.

> [1] Gość w pewnym sensie sam jest ofiarą całej tej sytuacji
>     i na pewno ma tych smyczy już dawno serdecznie dosyć.
>     W każdym razie ja bym miał.
Jesli czuje się osoba odpowiedzialną, nie myśli w ten sposób. Na
następny raz wykaże więcej organizacji i na wstępie padnie: To my:
Maciek (director & public relations), Zosia(design) i Tadek(hard work),
mamy coś dla was. Na wstępie przedstawił się jednoosobowo, więc obrywa
jako jedna osoba... Osobiście nic do niego nie mam i życzę mu
cierpliwości, przemyślanego i pomyślnego wyjścia z całej sytuacji (np.
zamówienie jeszcze jednej partii z właściwym wzorem i równoległe
sprzedawanie chętnym już  wyprodukowanej). Gdy czujesz się
odpowiedzialny nawet za swoje dobre imię, to tak jakbyś miał skrzydła.

> PS: A całej awantury można było łatwo uniknąć - nie organizować głosowania.
>     Pokazać co jest i już. Kto by chciał to by zamawiał, a kto nie, to nie.
Możnaby, gdyby byłoby... Przeszłości nie zmienisz.
P.S. Tnem, bo muszem... skoro lubisz odnośniki to wydłubałem z całości
cytat z odnośnikiem.