Smycze juz sa !!! [OT]

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Czw, 9 Wrz 2004, 19:03:16 CEST

<http://encyklopedia.pwn.pl/1486_1.html>

<http://slowniki.pwn.pl/poradnia/lista.php?szukaj=kiedy+tobie+ci&kat=18>

<http://encyklopedia.pwn.pl/13855_1.html>

> że obie sytuacje nie sa porównywalne

<http://www.kognitywistyka.net/encyklopedia/myslenie.htm>

Nie myśl konkretnie. Myśl abstrakcyjnie. Czas dorosnąć! :->

<http://lists.pld-linux.org/pipermail/pld-users-pl/2004-September/041723.html>
<http://lists.pld-linux.org/pipermail/pld-users-pl/2004-September/041745.html>

> Niech ludzie sami siebie oceniają.

A Słońce niech krąży wokół Ziemi. :->