Smycze juz sa !!! [OT]

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Czw, 9 Wrz 2004, 19:41:18 CEST

On Thu, 09 September 2004 17:54:25 +0200, Piotr wrote:

> Tzn jak?

Spytaj niezadowolonych. Prawdopodobnie ludziom chodzi o to, że bez względu
na to jak bardzo sprawa jest poważna czy też niepoważna, to jednak nikt
nie lubi zmieniania reguł w trakcie gry. Tylko tyle i aż tyle.

> ja głosowałem, zapłaciłem i dziś przyszły do mnie :). gdyby nie
> to całe zamieszanie, być może nawet nie zwróciłbym na to uwagi.

Gratulacje lub wyrazy współczucia. Kwestia interpretacji. ;-)

> Po co dalej pompować sytuację,

No to nie pompuj.

> wyszło jak wyszło,

Wiadomość z ostatniej chwili: Kopernik nadal nie żyje.

> na przyszłość wyciągnąć wnioski i skończyć

Albo wyciągnąć wnioski albo skończyć. Zdecyduj się. :->

> przeciążać serwer newsów ;)

Staranniej wybieraj adresatów swoich wypowiedzi. No chyba,
że uważasz, że to ja ten wątek wyprodukowałem - wtedy żądam
dowodów - cytaty, linki, Message-ID-y, te sprawy... ;-)

> Mi osobiście się podoba.

A mi nie (drażni mnie nielogiczność owego napisu). ICMPTZ?

PS: Chociaż na temat mojego podobania/nie podobania w ogóle, jak dotąd,
    w tym wątku się _nie wypowiadałem_ (smycz odbiorę) - to tak a propos
    rzekomego "pompowania", a Twoje podobanie mnie ziębi/grzeje... :-P

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl                  Wszystkiego, co potrzebne mi w życiu,