Smycze juz sa !!!

Michal 'lipek' Lipka lipek w irc.pl
Czw, 9 Wrz 2004, 19:44:32 CEST

On Thu, 9 Sep 2004, Michal Kochanowicz wrote:

> Jeśli w smyczy nie liczy się jej wygląd, to co?

a mi sie nasunela taka refleksja:
michal zamowil smycz x i wplacil za nia kase. niestety okazalo sie ze
smyczy x nie ma juz w sprzedazy i moze dostac albo smycze y albo zwrot
pieniedzy (bo widzialem chyba w ktoryms mailu o tym wzmianke). wiec teraz
michal ma do wyboru. albo wziac smycze y albo dostac kase - smyczy x nie
ma i nie bedzie i mowi sie trudno. i zakonczmy ta bezowocna dyskusje
pozdrawiam
Michal 'lipek' Lipka
ps. imie michal zostalo wybrane jako ze jest to moje imie. w tym
opowiadaniu oznacza dowolna osobe ktora zamowila smycze wg jakiegos wzoru
i jest niezadowolona z wzoru obecnego- wszelkie
podobienstwo do osob trzecich niezamierzone