Smycze juz sa !!!

Tomasz Ogonowski ogonowski w gemini.net.pl
Czw, 9 Wrz 2004, 19:45:36 CEST

Nie jestem pewny jak reszta z Was, ale ja jakis czas temu oglądałem próbke
smyczy przysłanej od producenta, na której był napis PLD Linux.
Uważam, że w tym momencie (było to chyba z 2 tyg. temu) osoby nie zadowolone
powinny anulować zamówienie na smycz i po kłopocie.
Faktycznie pierwszy wzór był inny, ale ten, z krótszym napisem jest o wiele
bardziej czytelny i jakoś tak estetyczniej wygląda. Co do boćka to się nie
wypowiadam bo dostaje Error 404 w przeglądarce.
Sam zamówiłem 2 smyczki i nie mam zamiaru z nich rezygnować, a jak bedą jakieś
wolne to może jeszcze z 2 domówie.