skrypt do restartu www i troche o php

Pawel Koska pawel w artfan.net
Pią, 10 Wrz 2004, 10:18:42 CEST

> Logi, logi, logi. Ustaw mu w opcjach jakis wysoki debug level i
> sprawdzaj. Jezeli nic, to wywal go i zainstaluj apache'a.

Tak tez zrobilem, teraz sobie przegladam logi.
Ogolnie to cos jest nie tak z php.cgi chyba, ale musze nad tym troche
popracowac. Moze to wina mojego php 4.3.9RC2 ktorego zbudowalem ze
speca. Moze wrzuce php5 i moze z tym bedzie lepiej dzialac.

Wczesniej mialem Apache, ale tak dla zabawy testowalem sobie inne
serwery www i ten co mam teraz chyba dziala duzo szybciej od apache i
mniej obciaza system.

Bym zrobil testy (bo mam caly czas Apache zainstalowany, tylko nie
uruchomiony) ktory serwer szybciej dziala, ale nie wiem czego uzywac
do takich testow.

--
Pozdrowienia,
 Pawel Koska