XFree86 - problem z uruchomieniem

The Undefined undefine w aramin.net
Pią, 10 Wrz 2004, 21:44:29 CEST

On Fri, Sep 10, 2004 at 02:50:55PM +0200, wscislowski wrote:
> Podkusiło mnie w trybie graficznym się bawić... I mam problem. :(
>
> Zainstalowałem XFree86, odpaliłem fx96config, zapisałem co ten stworzył,
> zainstalowałem KDE i vnc (do serwera mam tylko zdalny dostęp).
> Gdy odpalam vncserver otrzymuje informacje że wszystko cacy, ale w
> logach vnc jest:
ee..
no to w trybie graficznym, czy przez vnc?
jezeli vnc - to na cholerę Ci XFree86/X11?

> could not open default font 'fixed'
hm.. z tego co pamiętam - jeżeli ma czcionki type1 w systemie, to nie
widzi czegoś tam. workaround - instalacja xfs-a, generowanie czcionek
przez niego i uruchomienie vncservera np tak:
vncserver -fp unix/:7100 -depth 16

(zakładając że xfs jest an porcie 7100 po unix sockets)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała