ip_forward oraz dziwne wpisy w syslog

Maciej Krzyzanowski maciek w hsm.net.pl
Sob, 11 Wrz 2004, 02:02:02 CEST

Witam,

Wlasnie zrobilem sobie upgrade z ra do ac :). Ogolnie jestem zadowolony, w
zasadzie wszystko dziala :) jednak sa dwa problemy (chyba malo istotne :))

1. Mimo ustawienia
IPV4_FORWARDING=yes
w /etc/sysconfig/network
plik /proc/sys/net/ipv4/ip_forward ma nadal wartosc 0 i oczywiscie nie
forwarduje pakietow. Narazie obszedlem dodaniem echo 1 >> ...... do rc.local.
Pytanie co odpowiada (jakis skrypt ?) ze przepisanie tej wartosci
z /etc/sysconfig/network do /proc/sys.... ?

2. Problem. Co dwie sekundy w /var/log/syslog mam cos takiego:
Sep 11 01:46:05 HSM-Telecom kernel: PnPBIOS: pnp_dock_thread: invalid function
number passed
niestety z do tego nie potrafie wymyslec nawet workaround zadnego :)
google milczy w tym temacie
System jak juz pisalem to swiezo upgradowane AC.
sprzet to stary komputer K6-200 (plyty w tej chwili nie pamietam dokladnie,
ale jest na via, w razie potrzeby moge sprawdzic dokladny model)
Jak do tej pory probowalem ustawiac w BIOSie PnP os instaled na off i on...bez
efektu
Maciej Krzyzanowski
maciek w hsm.net.pl