grub, menadzer plikow, gnome-games

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Sob, 11 Wrz 2004, 07:00:14 CEST

Osobnik zwany Maciej ''Kasprzol'' Kasprzyk w liście datowanym 10 września 2004 (23:42:40) raczył napisać:

MKK> Też to mam. Miałem sobie ładny rysuneczek, aż tu nagle zrobił się upgrade
MKK> (który swoją drogą afair  nie poinformował że trzeba ponownie gruba
MKK> przeinstalować) i już nie mam ładnego tła, tylko jakąś brzydką zieloną ramkę.
MKK> W info grub też nic o splashimage nie piszą. Wersja gruba taka sama

mnie to kosztowało ratowanie instalacji przez odpalenie płytki bo grab
robił po upgrade zwieche
powinno być jakies ostrzezenie czy cos po upgrade by przeinstalować grub-a

(u mnie szło install -F * no i po restarcie zwiecha na grubie)

--
Michał Panasiewicz
http://www.wushu.pl