Apache+phpMyAdmin

JaZzMaN jazz-maniak w o2.pl
Sob, 11 Wrz 2004, 15:34:01 CEST

Dnia sobota 11 wrzesień 2004 15:06, Adam Gołębiowski napisał:

>odwoływać się do:
>http://localhost/myadmin/ (ze sleszem na końcu)
Przykro mi, nic z tego ;(

>A teraz nie może? Niech mnie ktoś poprawi, ale by default apache chyba
>nasłuchuje na 0.0.0.0:80 ?
Ok, może nie do końca o to Ci chodziło, ale dałeś mi jakąś wskazówkę.
Zmieniłem 0.0.0.0:80 na 127.0.0.1:80 i już nikt poza mną strony nie zobaczy
<buhahahaha...> ;)

>Polecam.
>
>Poza tym... dłużej się czeka na odpowiedź z listy, niż szukając
>odpowiedzi w manualu...
Brrr... Ale jak widzę te wszystkie Allow, Override i inne magiczne polecenia w
httpd.conf, to dostaję drgawek. No ale cóż, może kiedyś przyjdzie mi stawiać
serwer WWW, to wtedy się ta wiedza przyda... A więc "poldek -i apache-doc" :)
--
-=[ JaZzMaN <jazz-maniak w o2.pl>
-=[ GG: 4284881 | TLEN: jazz-maniak | JID: jazzman w chrome.pl