grub, menadzer plikow, gnome-games

Bobby Spark sparky w servek.sparky.homelinux.org
Sob, 11 Wrz 2004, 15:34:10 CEST

On Sat, Sep 11, 2004 at 02:28:02PM +0200, Piotr Grymkowski wrote:

> Znalazlem w sieci jakas latke do gruba 0.93 ktora umozliwia  ladowanie
> obrazkow tylko nie wiem jak sie do tego zabrac bo ja mozna chyba tylko
> na zrodla naniesc a nie mam wystarczajacej wiedzy zeby czegos nie
> schrzanic:( a jaka miales wczesniejsza wersje gruba?? jest ona jeszcze w
> pld??
ten splashimage to redhata pomysł i głównie oni się tym zajmują,
więc w fedorze trzeba tego szukać, z fedory ostatni 0.94 działa splash
na pewno, i w test czy devel leży 0.59-2 gdzie też powinien działać...

z tamtąd trzeba wyciągnąć i załatać...

miałem zamiar to zrobić ale czasu brak, za 3 dni matura...

po{zdrowi,wodz}enia ;)
--
 ____      Sparky{PI]                 _   ___   _   _