.history

jm@pa103.nowa-wies.sdi.tpnet.pl jm w pa103.nowa-wies.sdi.tpnet.pl
Nie, 12 Wrz 2004, 00:46:58 CEST

On Sun, 12 Sep 2004, Adam Gołębiowski wrote:

> Można też inaczej...
> po zalogowaniu przełączyć się na shell, który nie ma takiego ficzera. I
> już logowanie z głowy.

...albo zunsetowac/przestawić zmienną HISTFILE, albo skrypt napisać...albo
pewnie tysiąc innych możliwości żeby to w 2 linijki obejść;) zresztą już o
tym pisałem w poprzednim (chyba niezbyt zauważonym) poście, wskazując już
wtedy na psaccta i grseca ... a teraz dodatkowo Undefined jak widzę podał
przykładowe logi więc już informacja w tej materii jest chyba dość
pełna...
imvho traktowanie .history jako logi to trochę naciąganie bo to raczej ku
wygodzie usera miało tylko służyć...

Jan Meizner
jm w pld-linux.org