Myszka nie działa!

Daniel Dawid Majewski doctorque w o2.pl
Nie, 12 Wrz 2004, 11:58:28 CEST

Dnia 2004-09-12 00:45, Użytkownik Bobby Spark napisał:
> nie za dużo tego wszystkiego ?!
>
> ja przy takiej samej (4 Way Scroll) myszy mam w xorg.conf:
(...)
> może gpm'a spróbuj wyłączyć ?
Mi to działa tak jak jest, jedyne czego mi brakuje, to żeby na czwartym
przycisku można było coś podczepić np. dwukrotne kliknięcie lewym...
Jeszcze to do czego mogę się przyczepić to to, ze na drugiej rolce
mozillaPL mi krzaczy :
1.nie przewija poziomo, a zaznacza tekst, bo np. w kate jest OK
2.środkowy przycisk w niej mi niepotrzebnie włącza przewijanie ekranu,
wolałbym wklejanie tekstu (żeby to uzyskać to w tej chwili muszę szybko
klikać środkowym, aż się wylosuje wklejenie)
3.w wersji pod win jak kliknę na zakładkę środkowym, to mi ją zamyka, a
tutaj traktuje zawartość schowka jako URL, cokolwiek by tam nie było.
Gpm jest mi potrzebny ( czasem używam konsoli). Swoją konfiguracje
podałem jako przykład dla kogoś komu nie działa w ogóle.

--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid [LightHouser] Majewski