grub, menadzer plikow, gnome-games

Piotr Grymkowski carnage2 w go2.pl
Nie, 12 Wrz 2004, 21:02:07 CEST

On Sat, 11 Sep 2004 15:34:10 +0200
Bobby Spark <sparky w servek.sparky.homelinux.org> wrote:

> ten splashimage to redhata pomysł i głównie oni się tym zajmują,
> więc w fedorze trzeba tego szukać, z fedory ostatni 0.94 działa splash
> na pewno, i w test czy devel leży 0.59-2 gdzie też powinien działać...
>
> z tamtąd trzeba wyciągnąć i załatać...
>
> miałem zamiar to zrobić ale czasu brak, za 3 dni matura...

Dla zainteresowanych:
pachowac nie pachowalem ale wystarczylo sciagnac z (tak jak pisal
przedmowca) fedory gruba-0.59-2 (w test lezy) wyciagnac plik stage2
skopiowac go /boot/grub/ i przeinstalowac gruba np.
#grub --batch
>root (hd0,0)
>install /boot/grub/stage1 (hd0,0) /boot/grub/stage2 p /boot/grub/menu
.lst
>quit
#
niczego nie latalem i nie wiem czy diff by potrafil wyciagnac ze stage2
odpowiedni kawalek dotyczacy splash'a. Jesli jest takowa mozliwosc
i byli by chetni na cos takiego to moze moglbym sie pobawic...
pozdrawiam