Re: PHP 4.3.4 - nie buduje się na Ra :(

Dariusz Wlodarczyk milley w gostyn.pl
Nie, 12 Wrz 2004, 21:10:15 CEST

Dnia 10 lutego 2004 o godzinie 13:38:00 z adresu arekm w pld-linux.org,
dotarła do mnie niesamowita wiadomość o następującej treści:

AM> Spróbuj z autoconf/automake z RA-branch, a nie z head. W Ra-branch są nowsze
AM> wersje niż w ra i afaik na nich zbudowałem php 4.3.3 dla ra bez większych
AM> problemów.

Masz może jeszcze to php 4.3.3 dla RA i możesz gdzieś wystawić na małą
chwilkę ? Jakoś mój kompilat 4.3.2 który wykonałem walił mi strasznie
błędami do error_log :( A muszę mieć minimum php 4.3.2 właśnie żeby
poprawnie działał ezpublish...

--
Pozdrowienia,
milley

;) Baca bardzo długo gadał turystom, że milczenie jest złotem.