Problem z funkcjonowaniem rozszerzenia gettext() w PHP

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Pon, 13 Wrz 2004, 10:43:46 CEST

Dnia 10-09-2004, pią o godzinie 21:16 +0200, Piotr 'kwiateek'
Kwiatkowski napisał(a):
> 4. Przygotowalem skrypt testowy zaczerpniety z
> (http://us4.php.net/manual/en/function.gettext.php) i wygenerowalem pliki
> *.po i *.mo. Sprawdzilem przy tym sciezki i domeny i translacja poprzez
> gettext() nie dziala
Ktory skrypt? Ten w oficjalnej dokumentacji? Skorzystaj z przykladow w
komentarzach. U mnie gettext na PHP ruszyl dopiero po zabawie z putenv()

> 5. Przetestowalem ten sam skrypt na innym serwerze (FreeBSD) z obsluga PHP i
> gettext'em i tam wszystko dzialalo jak trzeba czyli skrypt jest OK.
Niekoniecznie

> Czy ktos z Was ma odpalone rozszerzenie gettext'a w PHP i mu bez problemu
> funkcjonuje?
Tak, ja.

> Czy mozliwe jest zeby locale z PLD nadpisywaly locale
> PHP'owskie? Jak tak to jak to zmienic?
putenv()

> Dodam takze ze nie pokazuja sie zadne bledy. Po prostu nie dokonuje translacji
> i wyswietla prefix do tekstu (czyli to co wpakuje mu sie do gettext()'a).
Czyli gettext dziala, tylko np. chce Ci tlumaczyc na jezyk, do ktorego
nie masz pliku mo, albo brak dostepu do niego, albo niewlasciwe
formatowanie, albo tysiac innych rzeczy.

Pozdrawiam
Beorn