kmail i gpg

Tomasz Grobelny grotk w poczta.onet.pl
Pon, 13 Wrz 2004, 13:59:33 CEST

On Monday 13 of September 2004 11:06, Łukasz Maśko wrote:

> $ rpm -qa | grep "g.*pg"
> gnupg-1.2.5-1
> kdeutils-kgpg-3.3.0-1
> kdeutils-kgpg-i18n-3.3.0-5
> libgpg-error-0.7-2
> gnupg-plugin-idea-1.11-3
>
> Jak widać - mi działa :-)
A mi nie. Coś ustawiałeś w konfiguracji? Używasz Inline OpenPGP czy
OpenPGP/MIME? U mnie w Konfiguracja KMail->Bezpieczeństwo->Crypto Backends
podczas skanowania twierdzi że gpgme nie ma obsługi S/MIME. Po wywołaniu menu
Tools->Certificate Manager... otrzymuję komunikat: "The crypto plugin could
not be initialized. Certificate Manager will terminate now." kgpg działa
poprawnie i kmail nawet weryfikuje podpisy i odszyfrowuje a podpisywać i
szyfrować już nie chce (nieaktywne przyciski w oknie edycji wiadomości).
Pakiety chyba wszystkie konieczne są.

$ rpm -qa | grep "g.*pg"
libgpg-error-0.7-2
kdeutils-kgpg-3.3.0-1