ReiserFS - pierwsze spostrzeżenia

The Undefined undefine w aramin.net
Pon, 13 Wrz 2004, 17:04:41 CEST

On Mon, Sep 13, 2004 at 04:58:42PM +0200, JaZzMaN wrote:
> Przyznam, że Reiser pozytywnie mnie zaskoczył. Co prawda, różnica w wydajności
> w stosunku do ext3 nie jest mocno zauważalna (a gdzieś czytałem nawet o 30%,
> choć ja bym dał góra 10%), ale minimalnie da się ją odczuć. Najbardziej
> jednak obawiałem się stabilności i tu miłe zaskoczenie. Reiser spisuje się
> bardzo dobrze, co po przykrych eksperymentach z JFS mnie podbudowało :) Tak
> się składa, że wyskoczyła mi konieczność twardego restartu w czasie pracy z
> GIMP-em. W tle leciał dnetc - klient akcji prowadzonej przez distributed.net,
> [...]
czekaj...
chcesz powiedziec ze uzywasz reisera od kilku dni/tygodni, miales jeden
reset i juz autorytatywnie stwierdziasz ze "jest super hiper i wogole"?

rownie dobrze mogles tam wcisnac ext3/reiser 3.5/xfs/umsdos :p
i tez by sie nic wiekszego nie stalo.
ja pierwsze problemy z reiserem zaczalem miec po kilku miesiacach
uzywania przy blisko calosciowym zapchaniu dysku...

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała