Bus error

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Pon, 13 Wrz 2004, 19:40:53 CEST

Dnia 13-09-2004, pon o godzinie 19:18 +0200, Marcin Król napisał(a):
> Ja mysle ze jakas elektronika mogla oberwac przy przepieciu. Pamiec?
> Plyta? Ciezko powiedziec, generalnie przypadki spalenia zasilacza raczej
> rzadko obywaja sie bez ofiar w sprzecie. Ale stawial bym na te dwa elementy.
Przepiecie bylo w innej czesci obwodu, nie na jednostce systemowej, wiec
zasilacz nie oberwal. Niewykluczone jednak, ze cos przelazlo na plyte.
Jesli to pamiec to jeszcze da sie przezyc. Jednakze oprocz tych kilku
przypadkow calosc dziala bardzo stabilnie. Zadnych SEGFAULTow,
spowolnienia pracy nic. Testowalem wrzucajac ponad 4GB plikow w ilosci
ponad 100.000 do k3b, co zezarlo mi caly RAM i nie bylo zadnych
problemow.

Pozdrawiam
Beorn