ReiserFS - pierwsze spostrzeżenia

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pon, 13 Wrz 2004, 21:47:22 CEST

Dnia 13-09-2004, pon o godzinie 21:36 +0200, Marteen napisał(a):
> no dobra. zakladajac ze juz mam te wszystkie zabawki jaki wybrac system
> plikow: ext3, reiser, xfs?? przydaloby mi sie cos co potrafi sie samo
> naprawic a nie tak jak to ma miejsce w przypadku ext2 ze program prosi o
> zalogowanie sie jako root i uruchomienie fsck

Hehe, samo naprawa :) zależy od stopnia zniszczenia.
Ogólenie ext3 to proteza, używam tego w jednym miejscu, na komputerku
który ma mało RAM :)
Normalnie na produkcyjnych maszynach używam XFS. ReiserFS też kiedyś
miałem, posypał się założyłem XFS i działa :) Potem mi się sypnął XFS -
ale to był znany problem jednego z kerneli 2.4.x. Nie zminiłem już na
Reisera bo mi się nie chciało :) Ogólnie XFS mam na kilkunastu kompach i
działa dobrze. ReiserFS też pewnie sprawiał by się tam nie gorzej. Ext2
i Ext3 traktuję podobnie jak JFS jako ciekawostki programistyczne :)

Artur