cups+HP815C+USB

Tau tau w interstrada.pl
Wto, 14 Wrz 2004, 05:03:56 CEST

Witam!!!

mam zainstalowane AC oraz pakiety:
# rpm -qa | grep cups
cups-1.1.20-2
cups-lib-1.1.20-2
cups-image-lib-1.1.20-2
cups-backend-usb-1.1.20-2
cups-clients-1.1.20-2
libgnomecups-0.1.12-1
cups-filter-foomatic-3.0.1-2

# rpm -qa | grep foomatic
foomatic-db-engine-3.0.1-5
foomatic-db-20040526-1
cups-filter-foomatic-3.0.1-2
foomatic-db-hpijs-1.3.1.4-1
foomatic-filters-3.0.1-2

i podczas dodawania drukarki w Centrum Sterowania (KDE 3.3) wyskakuje mi coś
takiego:

<cytat>
Nie można wczytać żądanego sterownika:
Nie można utworzyć sterownika Foomatic [HP-DeskJet_815C, hpijs]. Albo
sterownik nie istnieje, albo nie masz wystarczających praw do wykonania tej
operacji.
</cytat>

Podczas dodawania sterownik się sam podświetla taki jak należy - jednak
drokarki, jak widać powyżej dodać nie mogę. Drukowanie bezpośrednio n aport
działa. Dodanie pakietu foomatic-filters-gswrapper też nie pomaga.

Jeszcze czegoś nie mam zainstalowane???? Czy robię coś nie tak????

Mariusz