Bus error

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Wto, 14 Wrz 2004, 11:47:08 CEST

Dnia 14-09-2004, wto o godzinie 00:06 +0200, Andrzej Zawadzki napisał
(a):
> A próbowałeś poldek --reinstall + wywalenie ~/.gimp - może tu jest coś
> zepsute?
Wywalenie konfigow tak, nie pomoglo. Reinstalka poldkiem nie wchodzi w
gre, bo maszyna stoi u mnie w domu, bez polaczenia z internetem, a
najswiezsze plyty z pakietami mam z 1 kwietnia 2004 (albo 4 stycznia).
Aktualizacje robilem przenoszac dysk do kompa online, wiec mam nowsze
pakiety zainstalowane niz na plytach.

> Może jakieś pliki się uszkodziły, a raczej napewno...
Jeszcze powalcze.

Dzieki i pozdrawiam
Beorn