Bus error

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Wto, 14 Wrz 2004, 11:41:59 CEST

Dnia 13-09-2004, pon o godzinie 21:18 +0200, Jan Meizner napisał(a):
> Po pierwsze chyba nie do końca się zrozumieliście (na początku), albo ja
> nie do końca rozumiem - bo pad jak rozumiem był tylko zasilania,
> ale zasilacz w kompie się nie spalił?
Dokladnie

> Ale swoją drogą z hw różne rzeczy się dzieją więc mogło cosik mu się stać
> tak czy siak. Pamięć można sprawdzić jakimś sprytnym programem np. takim
> x86 Memtest (nagrywa się na diskietkę/cd i bootuje z tego jeśli nie
> znasz),
Znam, ale nie mam wystarczajaco duzo cierpliwosci zeby czekac az porobi
kilkanascie testow.

> a ogólnie sprzęt...można by zabootować jakiś Linuxowy LiveCD np.
> PLD Live CD :) i trochę go na tym pomęczyć i zobaczyć czy będą problemy...
Wlasnie teraz tak robie, bo sie okazalo, ze polecialo troche po dysku i
teraz mam "UncorrectableError" co jakis czas i zwiechy. I tyle z dysku.
Dobrze, ze zrobilem backup dwa tygodnie temu.

Pozdrawiam
Beorn