Brak ikon programow KDE

Jaroslaw Koszuk jkoszuk w ics.p.lodz.pl
Wto, 14 Wrz 2004, 21:01:10 CEST

On Tue, Sep 14, 2004 at 08:36:19PM +0200, mrokal wrote:
> Mam problem z brakiem ikon wiekszosci programow KDE, np. kplayer, kbabel.
> Ikon brakuje w menu programow oraz menu KDE. Wszystko wydaje sie byc
> poprawnie zainstalowane. Uzywam motywu Crystal,  zmiana na inny nie
U mnie jest tak samo. Dodatkowo kplayerowi brakuje ikon na toolbarach (przy
czym z tego co widziałem, wszystkie potrzebne ikony znajdują się w systemie
- tylko nie są odnajdywane). Na życzenie mogę dostarczyć wynik strace'a na
kplayerze - wynika z niego, że ikony nie są poszukiwane w tych katalogach,
w których zostały zainstalowane.

Pozdrawiam, Jarek

Jarek Koszuk <jkoszuk w ics.p.lodz.pl>
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagi fhtagn
Key fingerprint = 7A35 006C 48D1 38A4 AFB6  7EE0 E907 B277 F7D0 E711