dźiwęk

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Wto, 14 Wrz 2004, 21:54:05 CEST

On Tue, 14 September 2004 20:57:39 +0200, Łukasz Maśko wrote:

> Mam kartę kompatybilną z i810, więc napiszę ci jak ja mam zrobione:

> 1. Instalujesz takie pakiety:

> kernel-sound-alsa-2.6.7-3
> alsa-lib-1.0.5-2
> alsa-utils-init-1.0.5-3
> alsa-utils-1.0.5-3

> 2. Do zawartości pliku /etc/modprobe.conf dopisz takie linijki:

> alias char-major-116 snd
> alias char-major-14 soundcore
> alias sound-service-0-0 snd-mixer-oss
> alias sound-service-0-1 snd-seq-oss
> alias sound-service-0-3 snd-pcm-oss
> alias snd-card-0 snd-intel8x0
> options snd-intel8x0 enable=1

> [...]

Dla zaciemnienia problemu ;-) dodam, że ja nie instalowałem
pakietu alsa-utils-init i też mi działa. Dodatkowo mam tylko
dopisane do pliku modprobe.conf (mam SB Audigy):

options snd-emu10k1 enable=1
install snd-emu10k1 /sbin/modprobe --ignore-install snd-emu10k1; alsactl restore

Przepisałem to z któregoś listu na pld-users-pl,
ale już nie pamiętam z którego. :-/

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl
                                    Lampki. Czymże byłby komputer bez lampek?
                                                                  Paweł Pluta