sterowniki ATI FireGL i problem z kilkoma ekranami

Paweł Rumian prumian w poczta.onet.pl
Wto, 14 Wrz 2004, 23:19:16 CEST

Mam Radeona 9500, PLD Ac

Zmienilem dzisiaj sterowniki z OS
(X11-driver-ati i X11-driver-radeon)
na binarne ATI
(X11-driver-firegl-3.12.0-1)

jako ze brak akceleracji juz mi coraz bardziej doskwieral.
Ogolnie nie zauwazylem problemow - poza jednym.

Otoz dosyc czesto bylem zmuszony (brat korzystajacy z tego samego
komputera) do odpalania dwoch sesji X-ow na raz.

Po zalogowaniu sie drugiego uzytkownika odpalal on X-y poleceniem
startx -- :2

teraz tez to dziala, ale przy probie przejscia z jednej sesji X-ow do
drugiej (np. ctrl+alt+F10) Xserver sie zawiesza, komputer nie reaguje i
jedyne co moge zrobic to zalogowanie sie przez ssh i reboot (ubijanie
Xow tez nic nie daje)

jestem ciekaw czy jest to jakis blad w mojej konfiguracji, czy kolejny
problem zwiazany z tymi sterownikami? czy ktos juz spotkal sie z tym
problemem?

Rum