ssh i chroot

Jan Wideł jwnews w debian.maszyna.pl
Wto, 14 Wrz 2004, 23:57:37 CEST

On Tue, 14 Sep 2004, Marteen wrote:

> Witam
>
> Czy udostepniajac dostep do powloki przez ssh userom mozna dla nich stworzyc
> "chrootowane srodowisko" tak zeby majac dostep do powloki nie mieli
> mozliwosc wyjscia poza okreslony katalog?? jesli tak to jak to zrobic??

Nie robiłem tego, ale znalazłem w googlach:
http://www.owad.civ.pl/index.php?howto=6

Powodzenia.

JW
http://debian.maszyna.pl
jasiek(at)debian(dot)maszyna(dot)pl
PLD Linux Developer | jasw(at)pld-linux.org

	"Jeśli drzewo było dobrym drzewem, jeśli prowadziło życie czyste,
	 przyzwoite i uczciwe, może być pewne przyszłego życia po śmierci.
	 A jeśli było drzewem naprawdę dobrym, kiedyś dostąpi reinkarnacji
	 jako pięć tysięcy rolek papieru toaletowego".
	 						-- Terry Pratchett.