postfix 2.x w Ra ?

Tomasz Buziak [uho] uho w xhost.one.pl
Śro, 15 Wrz 2004, 07:43:33 CEST

Cytowanie Zbyniu Krzystolik <zbyniu w geocarbon.pl>:

> nie próbowałem, ale wydaje mi się, że to powinno równie dobrze działać z
> jedynką. Niezależnie od tego co autorzy o tym myślą ;-]

obawialem sie sasla z ra ktory chyba by sobie nie poradzil z danymi trzymanymi w
mysqlu, ale w sumie autoryzacje mam ustawiona przez authdeamon z courier-imap,
w ac do sasla jest dodatkowa paczka cyrus-sasl-mysql-2.1.18-2, a w ra jej nie ma
i nie wiem czy by na 100% taka kombinacja dzialala pod ra

narazie serwer jest na ac + 2.4.27-1 i chyba raczej nic sie z nim nie bedzie
takiego dziac, ac juz praawie jest stabilne, jesli chodzi o paczki serwerowe,
chyba ze sie myle :)

--
Tomasz Buziak, pozdrawiam ...
# cd /pub && more beer