Bus error

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Śro, 15 Wrz 2004, 10:11:56 CEST

Dnia 15-09-2004, śro o godzinie 02:13 +0200, The Undefined napisał(a):
> ukhm..
> no jak sypnął to tylko wstawić nowy, przegrać to co się da tarem i
> resztę odtworzyć z backupu ;)
Backup mam, ale niestety z dysku juz raczej nic nie odzyskam. Cholera,
kiedy wreszcie zaczna robic flashowe diski 80GB?...

> plus reinstall uszkodzonych pakietów (na sprawnym dysku rpm -Va już
> zadziała ;)
O ile baza nie jest uszkodzona, a niestety jest.
Kiedy beda betaISO?

> wymieniać a stary dac dzieciom do zabawy ;)

	poldek> ls *dzieci*
	fortune-mod-pl-dzieci-20040901-2

ale to chyba nie to...

	[beorn w rei Repos]$ man -k child
	clone                (2)  - create a child processX
	fork                 (2)  - create a child processX
	vfork                (2)  - create a child process and block parentX

O, tutaj cos jest. Dobra, biore sie za czytanie ;)

Dzieki wielkie za pomoc
Pozdrawiam
Beorn