sterowniki ATI FireGL i problem z kilkoma ekranami

Grzegorz Konopko kolodko1 w o2.pl
Śro, 15 Wrz 2004, 11:52:40 CEST

Dnia środa, 15 września 2004 11:17, Paweł Rumian napisał:
> Użytkownik Artur Flinta napisał:
>   > Ten typ tak niestety ma. Co więcej, jak zrobisz aktualizację xów z Xorg
>
> Coz, nie moge powiedziec zebym czul sie pocieszony, ale dziekuje :-)

potwierdzam, to samo wczoraj miałem i szybko wróciłem do sterowników z jądra
między innymi dlatego.

A dlaczego doskwiera ci brak akceleracji, ja mam 2 razy wiekszy wynik glxgears
na sterownikach z jądra niz tych od ati?