eagle-usb i obciazenie systemu, troche OT

Lukasz Glebicki lukaszgl w cavern.com.pl
Śro, 15 Wrz 2004, 11:55:03 CEST

On Tuesday 14 of September 2004 21:31, Tomasz Buziak [uho] wrote:
> witam,
>
> spotkal sie ktos z takim problemem?

Tak. Spotykam się na co dzień :(
System Ci się wiesza czy tylko zrywa połączenie? Ja wczoraj zmieniłem cały
komputer (została sieciówka i dysk). Tyle, że mi się nie wiesza od
obciążenia, a od niewiadomo czego i niewiadomo kiedy, Choć na prehistorycznym
2.4.20 +eagle-usb-1.0.4 nie miałem kernel panic, to po 2 zerwaniu połączenia,
pomgał tylko reboot.

PS. Może tobie na pseudointerfejsie samba słucha? Kiedys bylo polecenie bind
interfaces only = yes, ale z najnowsza samba ono nie dziala

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki lukaszgl w cavern.com.pl
gg:246267      Linux Registered User #318551

Linux 2.4.27 i686 PLD Linux up 15:25, 2 users, beer inside router;-)