Brak ikon programow KDE

Lukasz Glebicki lukaszgl w cavern.com.pl
Śro, 15 Wrz 2004, 12:24:49 CEST

On Tuesday 14 of September 2004 20:36, mrokal wrote:
> Witam,
>
> Mam problem z brakiem ikon wiekszosci programow KDE, np. kplayer, kbabel.
> Ikon brakuje w menu programow oraz menu KDE. Wszystko wydaje sie byc
> poprawnie zainstalowane. Uzywam motywu Crystal,  zmiana na inny nie pomaga.
> KDE 3.3, system "swiezy" 3-4 dniowy. Na innej partycji, gdzie PLD ma juz
> troche czasu(upgrade'owany systematycznie) wszystko jest ok.

poldek -i hicolor-icon-theme kde-icons-Locolor

Szczególne to pierwsze zainstaluj. Co do drugiego to nie jestem pewny.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki lukaszgl w cavern.com.pl
gg:246267      Linux Registered User #318551

Linux 2.4.27 i686 PLD Linux up 16:05, 1 user, beer inside router;-)