eagle-usb i obciazenie systemu, troche OT

Tomasz Buziak [uho] uho w xhost.one.pl
Śro, 15 Wrz 2004, 13:24:54 CEST

Cytowanie Lukasz Glebicki <lukaszgl w cavern.com.pl>:

> Tak. Spotykam się na co dzień :(
> System Ci się wiesza czy tylko zrywa połączenie? Ja wczoraj zmieniłem cały
> komputer (została sieciówka i dysk). Tyle, że mi się nie wiesza od
> obciążenia, a od niewiadomo czego i niewiadomo kiedy, Choć na prehistorycznym
> 2.4.20 +eagle-usb-1.0.4 nie miałem kernel panic, to po 2 zerwaniu połączenia,
> pomgał tylko reboot.

sa nowe stery 1.9.9 ktore kompiluja sie na 2.4.20, ale na nich takze mi zrywa
polaczenie i system tez potrafi sie wywalic

nie wiem o co kaman bo w domu komp chodzi przez cale dnie, kompiluje sie takze
przez cale dnie (ostro go obciazam, doom3 pod winex :)), necik smiga
zajebiscie, od poczatku nie zaobserwowalem zadnego zrywu, a mam neo od paru
miechow

> PS. Może tobie na pseudointerfejsie samba słucha? Kiedys bylo polecenie bind
> interfaces only = yes, ale z najnowsza samba ono nie dziala

mam sambe z ra i binduje tylko eth0

w domowym kompie mam plyte :) z usb 2.0, zaobserwowalem pewna rzecz, mianowicie
posiadam takze kieszen pod usb na dysk twardy, gdy zamontuje go poprzez usb 1,
to sys podczas przegrywania strasznie mi zwalnia (tak jakby nie bylo obslugi
dma), gdy jest zaladowany modul ehci-hcd czyli obsluga usb 2.0, system chodzi
zajebsicie, mimo tego ze dane przegrywaja sie ponad 10x szybciej !!

moim zdaniem problem z eagle lezy po stronie usb 1.x,
starego sprzetu nie da rady wymienic

--
Tomasz Buziak, pozdrawiam ...
# cd /pub && more beer