eagle-usb i obciazenie systemu, troche OT

Piotr piotrm w projekt-sp.com.pl
Śro, 15 Wrz 2004, 13:53:02 CEST

Tomasz Buziak [uho] wrote:

> a te routerki sa obciazone w jakis sposob, od czasu do czasu, czy tylko dziela
> neta i to wszystko,

jeden to router tylko dzieli lacze na 4 osoby load gora 0.5:) uptime
dzisiaj 40 dzien, a drogi to moj domowy komputer momentami bardzo mocno
obciazony (kompilacja, gierki itd.) O wlasnie przypomnialo mi sie z
tydzien temu na tym kompie zabraklo mi miejsca na /home load skoczyl do
20 procek obciazony byl przez dneta jednym slowem pod xsami myszka juz
nie nadazala a neo caly czas poprawnie pracowalo.

pozdrawiam
--
modzel