eagle-usb i obciazenie systemu, troche OT

Tomasz Buziak [uho] uho w xhost.one.pl
Śro, 15 Wrz 2004, 14:35:11 CEST

Cytowanie Lukasz Glebicki <lukaszgl w cavern.com.pl>:

> Miałem w logach to samo:
> możesz pokazać
> cat /etc/sysconfig/interfaces/ifcfg-ppp0

[root w pldmachine log]# cat /etc/sysconfig/interfaces/ifcfg-ppp0
PPPOA_EAGLE=yes
DEVICE=ppp0
ONBOOT=yes
PERSIST=yes
HOLDOFF=10
USER="uholek w neostrada.pl"
PPPOA_NETADDR=192.168.60.30/24
ONBOOT=yes

> Ja kiedyś stawiałem dwie neo na kartach USB zewnętrznych  na sterowniku OHCI

wlasnie qmpel ma taka karte usb ktora zalegala mu na polce, ale po wsadzeniu do
kompa, on poprostu nie startuje :), coz pech, pewnie walnieta

> I mam jeszcze pomysł, że neostradę można startować na końcu (w rc.local)
> kiedy
> wystartują wszystkie usługi

kiedys byla startowana na koncu, gdy instalowalem z palca sterowniki, teraz gdy
eagle jest z paczek, wpisalem to co trzeba do ifcfg, ale chyba w sposobach
startowania nie ma roznicy (w rpmach zreszta nie ma startadsl, ani eaglectrl)

--
Tomasz Buziak, pozdrawiam ...
# cd /pub && more beer