eagle-usb i obciazenie systemu, troche OT

Lukasz Glebicki lukaszgl w cavern.com.pl
Śro, 15 Wrz 2004, 15:17:53 CEST

On Wednesday 15 of September 2004 15:07, Tomasz Buziak [uho] wrote:

> problem jest tak dziwny, az mnie strzela czasami, bo nigdy nie mialem z tym
> klopotow, ta plyta musi byc jakas dziwna !!!

To jest pewnie wina marnie napisanych sterowników do i taks samo marnego
modemu. Ja bym tobie polecał www.allegro.pl --> modemy adsl na eth

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki lukaszgl w cavern.com.pl
gg:246267      Linux Registered User #318551

Linux 2.4.27 i686 PLD Linux up 18:59, 1 user, beer inside router;-)