Mozilla (poczta) + Courier IMAP (AC) OT?

Lukasz B lukasz w mikroplan.com.pl
Śro, 15 Wrz 2004, 16:11:27 CEST

Witam,
uzywam ww kompletu, tj. na biurku Mozilli (Mozilla/5.0 (Windows; U;
Windows NT 5.0; PL; rv:1.7.2) Gecko/20040803)
a w serwerze IMAP w lokalnej sieci Couriera ( courier-imap-3.0.7-2 ).

Objaw jest nastepujacy, ze po paru klikaniach na foldery IMAP z duza
zawartoscia przesylek
nagle pokazuje mi sie, ze 'polaczenie z serwerem zostalo przerwane ... ',
po czym pomaga restart calej Mozilli.

Taki sam babol mialem z Thunderbirdem (takze wersja Win, zawsze
najswiezsza.)

Nie testowalem 'heavly' pod linuxem, aczkolwiek pamiec mnie przywodzi,
ze chyba cos podobnego mialem.
Natomiast Oltluk (express) nie wykazal takich zachowan.

Czy moze ktos sie z tym spotkal?

dzieki
Lukasz