Mozilla (poczta) + Courier IMAP (AC) OT?

Dariusz Wlodarczyk milley w gostyn.pl
Śro, 15 Wrz 2004, 20:03:48 CEST

Dnia 15 września 2004 o godzinie 16:11:27 z adresu lukasz w mikroplan.com.pl,
dotarła do mnie niesamowita wiadomość o następującej treści:

LB> Czy moze ktos sie z tym spotkal?

Miałem to samo i chyba właśnie skumałem na czym to polega hehehe

W zaawansowanych opcjach IMAP w Thunderbird jest pozycja dotycząca
ilości cachowanych połączeń ustawiona domyślnie na 5. Natomiast w
opcjach Couriera jest z kolei opcja dotycząca ilości jednoczesnych
połączeń z jednego IP. Polecam ustawić obie na równo :) Póki co u mnie
ta dolegliwość zniknęła ;)

--
Pozdrowienia,
milley

;) Młodzież w stanie nietrzeźwym może spowodować potomstwo.