dźiwęk

qwiat qwiat w o2.pl
Śro, 15 Wrz 2004, 21:29:06 CEST

Dnia 14-09-2004, wto o godzinie 20:57 +0200, Łukasz Maśko napisał(a):
> [...]
(...)

> 2. Do zawartości pliku /etc/modprobe.conf dopisz takie linijki:
>
> alias char-major-116 snd
> alias char-major-14 soundcore
> alias sound-service-0-0 snd-mixer-oss
> alias sound-service-0-1 snd-seq-oss
> alias sound-service-0-3 snd-pcm-oss
> alias snd-card-0 snd-intel8x0
> options snd-intel8x0 enable=1
(...)

Pomagasz ale tylko połowicznie. Co zrobi człowiek jak skasuje tego
mejla? Z kąd potem weźmie te magiczne liniki "tekstu"?  ;)

Dla jasności te linijki do /etc/modprobe.conf można znaleźć na
http://www.alsa-project.org/ dla każdej karty muz. obsługiwanej przez
Alsę. Musisz tylko wyszukać swój model.

Paweł Kwiatkowski