pld 2.0 - full instalacja

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Śro, 15 Wrz 2004, 22:23:33 CEST

On Wed, 15 September 2004 21:18:23 +0200, Darek wrote:

> Dlaczego używając instalatora PLD 2.0 nie moge zainstalować wszystkiego
> na samym początku ? Wyskakuje mi błąd i komunikat
> "może chcesz zainstalować tylko podstawowe pakiety"

Bo to wersja testowa z wszystkimi tego konsekwencjami?

> Jak doinstalować wszystkie na raz pakiety w poldku ?

Zainstaluj może program poldex? Na wybranych pakietach wciśniesz 'I'.
Wcześniej może 'O', żeby wybrać opcje? A na końcu 'P' i może się uda.

Gdybyś przypadkiem wiedział jakich pakietów potrzebujesz
to zawsze możesz po prostu klepnąć (ja tak robię):

# poldek --install --pset=lista-paczek.txt

> Przepraszam za durne pytanie...

Pff. To ja jestem mistrzem durnych pytań. ;-)

--
Dariusz Laskowski            Popatrz jak mądrze postąpił Borland - oferuje za
darlas at post.pl            darmo Delphi. Nie jakieś najstarsze - najnowsze.