dźiwęk

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Śro, 15 Wrz 2004, 22:40:02 CEST

Dnia środa, 15 września 2004 21:29, qwiat napisał:
[...]
> Pomagasz ale tylko połowicznie. Co zrobi człowiek jak skasuje tego
> mejla? Z kąd potem weźmie te magiczne liniki "tekstu"?  ;)
Dlatego na końcu napisałem, że jak to pomoże, to ma dodać do FAQ ;-) A
wydaje mi się, że najpierw wypróbuje, a potem skasuje maila :-D

> Dla jasności te linijki do /etc/modprobe.conf można znaleźć na
> http://www.alsa-project.org/ dla każdej karty muz. obsługiwanej przez
> Alsę. Musisz tylko wyszukać swój model.
No... ja dokładnie stąd to mam. A może to jeszcze pozostałość z instalacji z
LiveCD... już nie pamiętam :-D
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:                2441498