FLASH i POLSKIE-literki

Maciej ''Kasprzol'' Kasprzyk kasprzol w o2.pl
Czw, 16 Wrz 2004, 02:15:29 CEST

Dnia Thursday 16 September 2004 01:04, Miesiu napisał:

> konqueror + plugin flasha

O, to ja się przy okazji zapytam: czemu mój konqueror nie wykrywa pluginu
flasha? Podałem dobrą ścieżkę w konfiguracji, plugin działa (opera nie ma z
nim problemów, za to nie radzi sobie z javą, ale to inny problem).

--
pozdrawiam - Maciej "Kasprzol" Kasprzyk
http://home.wi.ps.pl/~mkasprzyk/          Linux Registered User # 224658