kdm-3.3.0-2 - nie moge sie zalogowac

Marcin Król krol w wsb-nlu.edu.pl
Czw, 16 Wrz 2004, 12:17:01 CEST

> BTW: kiedy sie mozna spodziewac Firefoksa 0.10? Probowalem dzisiaj
> budowac z CVSu, ale sie niestety wysypuje. Ogladalem sobie zbudowana
> wersje z mozilla.org i musze przyznac, ze jestem pod wrazeniem.

Zrodla sa do poprawki. Jest uaktualniona czesc plikow wzgledem mozilli
1.7.3, niestety nie wszystkie potrzebne. Wiec albo trzeba to bedzie
recznie poprawic, albo uaktualnic do snapshota z cvs, albo chlopaki z
mosilli wypuszcza poprawione paczki zrodlowe (niepotrzebne skreslisc).
To samo tyczy sie thunderbirda 0.8.

M.