fglrx + Xorg 6.7 = Problem.

Michal Wisniewski mwisniew w wst-e.edu.pl
Czw, 16 Wrz 2004, 13:09:06 CEST

Artur Flinta wrote:

>Dnia 16-09-2004, czw o godzinie 12:30 +0200, Michal Wisniewski napisał
>(a):

>Jak jest to zwykły radeon 9000 (a nie wersja mobility) to działa
>notmalnie out-of the box :) Trzeba mieć kernel-drm, załadowane agpgart z
>modułem do chipsetu płyty głównej , w xorg.conf czy XFree86.conf (zależy
>co masz) ustawioną poprawnie grafikę i bedzie OK.
>
>Artur

Tak, zwykly radek wpinany w agp. Wiec mam zaldowane moduly:

nvidia_agp              6044  1
radeon                125348 0
agpgart                28328  1 nvidia_agp

W glxinfo

direct rendering: No

glxgears : 270 FPS

A et sie nawet nie uruchamia:

 You are using software Mesa (no hardware acceleration)!
 Driver DLL used: libGL.so.1
 If this is intentional, add
       "+set r_allowSoftwareGL 1"
 to the command line when starting the game.

Gdzie robie blad?

--
Best regards,

Michal Wisniewski
Mail mwisniew w wst-e.edu(.)pl
GG 0x21CEC8
Mobile +48697330378

"Predzej sam siebie zgasze, niz się wypale"
                              F. Nietzsche