fglrx + Xorg 6.7 = Problem.

Michal Wisniewski mwisniew w wst-e.edu.pl
Czw, 16 Wrz 2004, 15:29:20 CEST

Grzegorz Konopko wrote:

>Odpowiednie, nie ma znaczenia bo konfigów nie zmieniałem.
>Ale jesli to ma pomóc to płyta na via więc:
>
>00:00.0 Host bridge: VIA Technologies, Inc. VT8366/A/7 [Apollo KT266/A/333]
>00:01.0 PCI bridge: VIA Technologies, Inc. VT8366/A/7 [Apollo KT266/A/333 AGP]
>
>via_agp                 7040  1
>agpgart                28584  2 via_agp
>radeon                126244  2
>
>Od dawna uzywam modułów z jądra i wszystko było ok, pozatym powtarzam ze na
>gentoo pod XF 4.3.0.1 jest idealnie. A konfigi te same praktycznie.

Pytam dlatego ze, sa dosc specyficzne problemy z plytami opartymi o o
nF2. Niektorym dziala np po zaplikowaniu pacza, ktory napisali
developerzy fedory. Ale to tyczy sie fglrx. Nie slyszalem aby z VIA byly
podobne problemy.

Anyway, jak dla mnie wszystko jest w porzadku.

--
Best regards,

Michal Wisniewski
Mail mwisniew w wst-e.edu(.)pl
GG 0x21CEC8
Mobile +48697330378

"Predzej sam siebie zgasze, niz się wypale"
                              F. Nietzsche