bootkietki instalacyjne

Marcin Król krol w wsb-nlu.edu.pl
Czw, 16 Wrz 2004, 16:39:41 CEST

> Hmmmm.... Mam dwa glupie pytania:
> 1) czy mini ISO rozni sie czyms jeszcze od ISO oprocz tego, ze jest tam
> mniej pakietow?

Tak. MINI to gotowy zestaw podstawowych pakietow, ktory mozna sobie
wypalic na mini CD i nosic w portfelu ;-)

> 2) kiedy planujecie wypuscic nowe ISO (wiem, ze sie powtarzam, ale teraz
> akurat bardzo jest mi potrzebne, bo padl mi dysk na maszynie off-line)?

Ciezko mi powiedziec bo to nie ja generuje ISOs. MINI juz wrzucilem pod
link ktory podalem wczesniej, musi narazie wystarczyc :-) Natomiast nim
bedzie wygenerowane RC1, to musza zostac zakonczone porzadki w
pakietach, a ja musze poprawic bootdisk_pcmcia (bo juz wiem ze nie
dziala) i kilka drobiazgow w instalatorze.

M.