pld 2.0 - full instalacja

Darek darek w lotnie.pl
Czw, 16 Wrz 2004, 17:47:24 CEST

poldex zainstalowałem ale to jeszcze nie to...bo gdybym miał zaznaczać
wszystkie pakiety (i grupy a tych też jest dużo)...nie chce sie zrazić
do PLD ;)

jest jakiś mało skomplikowany sposób na instalacje wszystkiego ?

w pliku poldek.conf dałem (oczywiście wcześniej montuje naped cd)
source = /mnt/cdrom/RPMS/
mimo tego poldek usilnie łączy sie z serwerem ftp.
Doskonale zdaje sobie sprawe , że to bardzo upierdliwe ale prosze o
pomoc. Wiem , że może lepiej poczekać na nowe iso ale już wypaliłem
płyty a chyba można sobie z tym błedem w instalatorze jakoś poradzić.
Instrukcje instalacji PLD czytałem ale...i tak nie daje sobie rady :(
do tej pory używałem aurox'a ale pld live oraz rescue na tyle spodobał
mi sie , że chce przeemigrować :) Poza tym praca w shellu daje wiecej
satysfakcji.
I tym optymistycznym akcentem oczekuje na jakieś odpowiedzi

Pozdrawiam , Darek