problemy z KDE

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 16 Wrz 2004, 19:25:11 CEST

Dnia czwartek, 16 września 2004 18:05, Boski Cinek napisał:
> Witam!
> Po ostatnich aktualizacjach (wczoraj, albo przed wczoraj) KDE mi znowu
> zaczelo wariowac. A objawia sie to takimi zjawiskami:
> 1) KDE przestal "mowic" po polsku-mialem tak jak zmienilem 3.2 na 3.3,
> po ktorejs aktualizacji przemowil z powrotem w naszym pieknym jezyku
Doinstaluj pakiety *-i18n-* do (prawie każdego) ze swoich pakietów z KDE.
Miałem to samo, musiałem się trochę pobawić, bo nie ma do tego automatu.
Ale już jest wszystko OK.

--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:                2441498