dźwięk...

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 16 Wrz 2004, 19:36:54 CEST

Dnia czwartek, 16 września 2004 19:32, Łukasz Maśko napisał:

> A wynika to, że wersja alsy, której używasz, nie obsługuje twojej karty.
> Albo sobie spróbuj skompilować jakąś starszą wersję z CVS-u. Wymagany

Gwoli ścisłości - przez "starszą" rozumiem tutaj nowszą od tej co masz
(0.5.x),ale starszą niż ta z Ac, bo ona nie bardzo chce się już kompilować
na Ra. Mi się udało skompilować jeszcze 1.0.1-1, chociaż są zgrzyty przy
jej startowaniu.

--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:                2441498