bootkietki instalacyjne

Fighter qrwamaca w go2.pl
Czw, 16 Wrz 2004, 22:07:15 CEST

Siemak! Marcin
  16.09.04 dostalem od ciebie tekst na temat bootkietki instalacyjne

> Witam.

> Wlasnie wrzucilem na ftp obrazy nowych dyskietek instalacyjnych. Sa
> to:

> bootdisk_cd - do instalacji z cdromow, zarowno ide jak i scsi a takze
> dla old-cdrom, instalacja ze scsi bedzie prosila o addons3
> bootdisk_net - do instalacji przez siec, moze prosic o addons1 czyli

    u mnie nie chcial zapisac ustawien na dyskietke. Uparcie twierdzil
ze nie mozna zamontowac flopa (nawet nie probowal), mimo ze na drugiej
konsoli nie bylo zadnego problemu z tym.

Narka!
--
<sb> o http://tu.byla.moja.strona o mailto: #fighter# [at] #w# [dot] #pl# o
<sb> AmigaOS 3.9 &  Linux USER